Pages

diskaun maun matlaun

hai, salam hari ahad :)

sunyi sepi jer hari ahad kat kulim ni, sesepi hati ku. ewah, tergedik pulak. hurm, hari nie saya agak rajin sedikit berbanding hari hari lain. bangun pagi tadi, walaupun tak awal mana, tapi sempat jugak saya mengemas bilik yang berupa paras macam lepas kena tsunami. maklom ar kan, org bujang macam saya mana ada masa sangat nak kemas kemas nie. huhu. alasan.


hari nie dah setel cuci baju sampai 2 trip. mak aih, manyak jugak baju saya yang tak cuci. bukan ape, kan minggu lepas balik kampung, so tak berapa ada masa nak cuci baju.

kejap lagi nak pergi jumpa abang polis. nak cek saman. dan nak tengok kot2 ada diskaun. fuh, harap2 ada. utk makluman semua, mak saya bermurah hati nak tolong bayarkan saman saya. hehehe.agak kejam disitu, tapi mungkin sebab mak saya kesiankan saya yang hampir berpulau di kepala. memandangkan bulan depan saya kena sediakan duit untuk road tax dan insuran pulak. apa apa pun,terima kasih mak! :))

p/s : kenapa kawan kawan kt kulim nie takde yang invite utk open house? sob..sob.. open house di kedai makan aje lah nampaknyerrrr:))

No comments: