Pages

ramadhan tiba

selamat menyambut bulan ramadhan. belum terlewat utk ucapkan.


org kata, bulan ramadhan syaitoon diikat. tapi lately, asyik rasa nak mengamuk jer. mungkin syaitoon belaan diri sendiri. huh! *pegi mati ler kau syaitooonn!!!

rasa mengamuk & meroyan hanya datang bila boss berperangai macam *lu pkir lah sendiri hoi. malas nak berbuat dosa di bulan romdon.

satu persoalan di sini. yg berlegar di minda tak kira siang mahupun malam. iaitu " bila boss nak resign nie?"


ok lah semua, selamat berpuasa. moga ibadah kita diterima hendaknya :)






4 comments:

nizam omar said...

bila boss nak resign nie?
xdanye dok resign..silap2 kita yang dok kena fired
sabar banyak2 yer.posa ni..janagn lupa beli murtabak

ctzainal said...

haha, dah tak lalu nak mkn murtabak. skrg kegilaan memuncak terhdp roti john. kesian john dah xde roti. hahaa!

nizam omar said...

habis ke makan roti tu sorang2?kuat betul...
raksaksa ke apa?hehehe.jangan mere
xminatlah roti john..xleh lawan murtabak.hehehe

ctzainal said...

hahaha, raksaksa jadian. hurm, skrg dah 14 rmadhan. dah xtau nak makan ape bukak pose. ketandusan idea gituh. muehehehe~