Pages

AHH TERIMA KASIH NESCAFE!

nescafe? ahh sebab nescafe lah mata saya segar bugar walopun jam dah pukul 2:02 am! denggggg!!!. leh buat meroyan nie. oh peliss, esok saya kerja wahai encik nescafe!! kejam lah kao. nie semua sebab siang tadi duk buat NESTLO kat opis! hampes sungguh. tak pernahpernah mata nie segansegan nak tido. OHHH mencik ahh! esok saya nak keja, nape buat saya macamni ??

hmm, dah macam orang gila saya rasa bila duk terkedipkedip sorang diri pagi buta ni. rasa seramseram kuku hanjen pon ada nie. orang lain syoksyok tido, ada yang dah wat peta pon. tapi saya? OHH nescafe, tahniah la, sebab kao berjaya meranapkan nafsu tidurku!

saya janji dengan diri sendiri, esok takmo dah sentuh encik nescafe. kejam bukan? tapi nie lah balasan kepada kenakalan encik nescafe! rasain lu! hmm, entry nie macam tak berkualiti, plus macam bangang, sebab saya tengah ting tong masa nie. semua sebab caffein yang ada dalam encik nescafe. agak kuat penangan kao yer. tataw pukul berapa mata nie nak lelap. sebab dah macammacam percubaan saya lakukan. kuak lentang, baring meniarap, peluk bantal, menonggeng sambil tumbuktumbuk bantal. nampaknye semua TAK BERHASIL. ohh kalo saya tau macam nie sekali penangan encik NESCAFE terhadap diri ini, memang saya takkan ambil caffein!!!!!!!!!!!!!!!

saya BENCI NESCAFE buatmasaini. TAPI bukanuntukselamnya :)




No comments: