Pages

tauhu sumbat

salam.

mood macam swing sikit harinie.. hmm,yg ku tau ku nak wat tauhu sumbat balik kerja nanti. saya make sure nak blah awal dari opis harinie, nak pergi pasar malam cari bahanbahan untuk tauhu sumbat. nak sumbat kawkaw, sebab takde mood kan harinie..

hmm, asal takde mood, mesti nak makan. asal makan manyak jer, mestilah tembam, chubby, berisi! hmm, bantai la labuuu, tak kira, nak makan jugak. tapi tauhu tu kena goreng dulu. ada jugak resipi yang suruh kukus jer tauhu tu, tapi saya takde pengukus la pulokkkk kat rumah,, sadis betul ah. bukan tak mampu beli, mak saya cakap rm 26 hengget jer dah dapat satu pengukus kecil tu! tapi artis macam saya mana ada masa nak gi kedai cari pengukus, so saya decide tauhu tu nak goreng aje. miahahahaa..

hmm, takpelah, saya stop entry nie sampai sini aje. petang ni saya kerjakan tauhu sumbat tu kawkaw. esok lusa tulat tubeng ,lepas tubeng ape?? baru saya cerita pasal tauhu sumbat saya okehhhh ^_____^. resepi dah ada untuk kuah kacang, tinggal nak buat saje. tata~

**kalo tauhu sumbat tu comellote macam lisasurihani, saya upload pic okeh. kalo buruk, tak kuase lah pulak saya nak mengaibkan diri sendiri. theheheh *__*




1 comment:

tuty latifah said...

tedap............tp air mata mencurah2...hohohoh