Pages

Jadual cuti sekolah tahun 2013

Salam to all lovelies

Hari ni nak share tarikh cuti persekolahan tahun 2013

so senang lar sket sape2 nak lock date utk kawen tahun depan. tapi utk sape2 yg decide nak buat time cuti sekolah lah. time lain pun boleh je nak kawen :) Takde masalah..



okay. aku dh rase mcm ada date yang bagus. tinggal nak discuss je dengan famili kedua2 belah pihak. hope semuanya berjalan lancar. :)

ok, mari kite upload gambor tuan blog pula. memandangkan aku dh lost weight sekarang ni, maka nak la tayang sikit. wah riak kauuuuu. EH takde niat pun. mana2 pompuan pun akan hepi bila dia dah kurus. sape yang tak hepi kan bile sebelum ni badan kau ok2 je, pastu tetibe je naik mendadak sebab kau gila makan itu ini dengan senang hati, sampai bila kau bergambar, pastu post gambar kat fesbuk, semua orang nak cerca kau, " eh mengandung ke", " eh engko ke ni"." besarnye pipi" haaaaaa........ tak menitis air mata kau baca komen2 cercaan sebegitu. T___T

lepas aku tunang itu ari, aku start diet. aku ambik Herbalife. muka ade la nampak kecik sikit walaupun tak kecik mana. atleast, nampak la comel sikit. mihmihmih >.<


okay. see the different. pic kiri tu, i iz yg kat tengah2. veri the mok mok. okay.

later i update lagi. tata~



3 comments:

Nursaila Norman said...

hai ct! thx ya singgah blog sy :))
sy follow awk ni :D

Orcixara said...

awk! wow, dah kurus! congrats! kte pun amik herbalife, bru lbh kurang 2 mggu consume. berapa lama utk kurus mcm awk tu? adore la! hehe

Orked said...

keep it up! eceh. bajet coach.

CT consume compLete set ker??