Pages

Projek DIY Bunga Telur

salam to all lovelies :)

Saja nak share tentang projek bunga telur yang di DIY secara sendirian berhad.

Bunga telur aku jenis bajet je, takde guna kristal ke hape. guna tisu je.

aku beli crepe paper kaler pink and biru. now tengah berusaha merajinkan diri setiap kali free. TAPI aku sekarang tiap2 minggu pun outstation. projek DIY kelaut. cuma weekend jelah masa yang ada. and memandangkan sekarang musim cuti sekolah, harus aku angkut segala barang2 utk diy bunga telur tu ke kampung. nanti aku nak buat kerahan tenaga untuk anak2 buah aku yang keboringan dikala musim cuti sekolah :D

marilah menjamu mata layan teaser yang tak berapa teaser ni.


hasil diy yang tak seberapa. mohon dipermudahkan segalanya. diberi kesihatan yg baik dan kerajinan yg berterusan. amin..


 harap2 tercapai la cita2 aku nak siapkan DIY ni. kena GIGIH, GIGIH dan GIGIH. sekian, wassalam :)




4 comments:

izy said...

cantik... :)

Unknown said...

mekasih izy :)

Unknown said...

pernah nak buat bunga pahar sendiri cenggini... tapi hanya sempat siap beberapa je..hehehe..jimat n terasa la bz nak kawen kan..tapi my mum cakap cam tak cantik n byk keje nak buat la..soo sad.. last2 hubby amik buh dlm pasu letak lam bilik kami..hehehe..rase dihargai jap :D
hehe

Unknown said...

hai Irsya Healthy House :)

my mum also tak berkenan dgn bunga tisu ni. tapi anaknya degil kan. nak buat cemana. hehee.. bunga ni cadangnya nak bg pd makcik2 yg rewang tu je. bunga pahar nak beli yg dh siap :)