Pages

Onitsuka Tiger satu!

Orang kata kalau first time tengok, kita dah jatuh cinta, itu namanya chinta pandang pertama. camno pulak bila kali pertama terpandang kasut, dah tersuka? oh dem dem dem. itu  nafsu serakah haram jaddah yer kawankawan. realitinya, itu yang aku alami buat masa sekarang yaw!


Dua hari lepas baca majalah RAPI cover depan elyana. my ouh my, elyana show off kasut Onisuka Tiger dia. pergh, memang chantik kot. yes, memang chantik sangat. aku nak satuu!!!! TAPI search kat internet macam takde jer pattern elyana tuh. 


Sekarang aku dah mula berjinakjinak mengumpul sneakers. last two weeks aku dah merembat hush puppies sepasang, so tunggu next gaji, kasi rembat Onitska Tiger pula yaw. eh macham manyak je duit kau? oh tidakla berduit sangat, cuma me"reward" diri sendiri, itu elok untuk tumbesaran otak yang sehat! juga bagus untuk proses  membothak lichinkan kepala serta mendapat kepala dari jenis yang berpulau. ^__^


okeh, sekarang aku nak menunjukkan keghairahan aku meng"search" kasutkasut onitsuka tiger yang agak chantik & seksi. cekedoutttt!!!




Aku suka sebab ada kaler pink, tapi aku hanya suka, tak mungkin akan beli pink sebab aku segan nak pakai pink. hohoho



yang ini super CHANTIK! harga RM 285. memang seksi da boom!


yang ini pun sempoi. simple and adorable. miahaha

ini juga OK

mencapap itu perlu. itulah gunanya warna warna striking ;p


ok,siap sudah sessi mengoogle. sekarang sessi untuk berjimat cermat. hujung bulan boleh beli.:)
tata

Salam Sayang,

3 comments:

stickynote said...

cantek!!nk kena rembat gak satu nih kihkih

Unknown said...

huhu, sila la. comel jer ghase bila pakai kasut. hoho :p

hamzah ian said...

nanti gua nak pakai yg ni juga