Pages

Tuhan berikan kita beluncas agar kita dapat rama-rama yang cantik..


Salam. first of all, aku rasa syahdu, plus sedih bergandaganda sekarang ni. semalam last day kat mimos. sedih kot. kot? bukan kot, memang & nyata nya aku sedih! setahun setengah aku kat mimos. & sampai jugak masanya untuk berundur. aicehhh, perenggan pertama entry aku nie , ayat dah macam orang mati laki. muehehehe.

macam yang aku cakap lah, allah beri kita beluncas sebab dia nak bagi rama rama yang chantik. maksudnya sesuatu yang berlaku tu ada sebabnya. sebenarnya, semalam aku sedihh sangatsangat nak tinggalkan mimos. yelah, selama setahun setengah aku kat situ, macammacam benda aku belajar. dulu aku mana pandai sangat buat coding guna java. sekarang nie, aku dah tau macam mana nak buat. dulu aku tak tau apaapa pasal database, sekarang aku dah tau. dulu aku tak tau macam mana kalutnya bila nak TRR, sekarang aku dah dapat mengalami kekalutan tu. & macammacamlagi lah benda yang aku tak tau, sekarang dah tauuuu... hahah! takdelah, kira serba serbi aku belajar kat mimos nie. aku sangatsangat hargai! dan of course aku akan guna knowledge yang aku dapat ni, kat tempat lain.

ekceli apa yang buat aku suka sangat kat mimos nie, aku suka environment dia. syok oh. sejuksejuk gitu. hahah! takdelah, ekceli kat mimos nie tak ramai staff sangat. masa aku mulamula masuk mimos, aku macam pening jugak sebab bila masuk kat cube, sunyi sepi jerrrr. kalau ada pon, bunyi orang mengeluh kuatkuat, and hentak keyboard kuatkuat. hentak mouse lajulaju pon selalu aku buat, bila pc dah mula hang kejung macam patung. aku pun selalu buat macam tu bila dah pening and tak reti buat coding. ala, semua orang pon macam tu kot? haha.

pagi tadi, terbangun pukul 630pagi. padahal hari nie bukan aku kena datang opis pon. start pukul 630 pagi aku dah takleh tido balik. pikiran duk melayangkat opis. terbayang coding, terbayang document yang aku bagi eros tapi tak siap tu. haih, kesian. aku bukan takmo siapkan, semalam aku buat kerja lagho, plus aku macam bizi uruskan halhal duniawi kat opis tu sebelum aku berenti. takpelah, aku nak mintak maap la kat team aku, kalau aku ada buat kerja separuh jalan & menyusahkan korang. shrettttt*sedut mucus*.

rasa nak stop tulih entry nie, sebab aku tak tau ape aku tulih. macam merapu. emosi shaye tak stabil sekarang ni. hohoho. takdelah, ekceli pagi tadi masa bangun tido, macammacam benda terlintas kat dalam kepala nie, tapi sekarang semua nanhado. dasar hadekhadek memang begitew. ok khas utk semua mimosian, shaye shayang korang semua!korang shayang shaye tak?? *pengsan!

****sedang mempersiapkan diri, mental, emosi, rohani & jasmani untuk kembali menghadapi interbiu. oh tak suka nyerrrrrrrrrrrrrrr****

No comments: