Pages

Terasa diri macam bangla pulak

salam :)


first of all, aku nak bagitau semua orang yang hari ni hari sabtu, & aku berada kat opis. motif? aku pon tataw. mungkin sebab "dah nak terberak, baru sebok nak gali lobang". haih, zaman sekarang mana ada orang berak gali lobang lagi la, orang berak dalam jambans lor. tapi agak seswai peribahasa tu kalau aku bagi ikhlas, tampal sticky note elok2 & tempek kat depan pintu bilik manager aku tu. memang seswaiiiiii!


ekceli dah lama bebenor aku tak jejak kaki ke opis time weekend. agakagak lagi seminggu aku nak meninggalkan mimos, bos aku bagi "hadiah" kat aku, suruh datang opis buat kerja. oh so heaven. heaven sesangat, lagilagi bilamana pagi tadi masa baru nak keluar dari rumah, hujan turun mencurahcurah. alangkah heaven kalau masa tu aku masih dalam selimut berpelukan bersama bantal busuk merah aku tu. nikmat oh.


rasarasa, best tak bila kena kerja time weekend? oh ye, boleh ambik replacement cuti. tp lagi berapa hari lah sangat aku kat sini. rugi oh. takpelah, demi sayangkan bos, demi sayangkan kerjaya, aku sanggupkan diri. wallah.. sejak biler aku jadi penyayang, lagilagi dengan bos botak askar komando tu? ah betul ke aku eja komando tu? persetan kan itu semua. oh pelis, sape tak tau, bos aku komando hokeh. tapi ai dun like, sebab si bos komando itu banyak menyusahkan hidup aku & merobek hati aku! pissed off.


oklah, aku nak sambung buat kerja. ekceli aku saja curi masa sekejap, sebab dah seminggu dah tak hapdate apeape, aku cuma rindu nak merapu jer. hohoho. adios.






"salam sayang dari bangladesh". uhuk!--aku & bantal busuk merah kesayangkuw, ehh & rambut baru jugak. kontot sudah!-- :p


No comments: