Pages

Dua dah mati, tinggal lagi dua.... sob.. sob..

Salam.


Okay, RIP for my sepasang ikan arowana. giller sedih. pagi tadi semangat bangun pagi sebab nak tengok ikan arowana yang memang dah nyawa-nyawa ikan tu. tak sempat nak bagi nama.. dah mati pun. arghhh.. sedihsedihsedihhh... im sorry ikan kuuu... ;(


tak dapat bayangkan cemana sedihnya bila tengok dua ekor ikan tu dah mati. saya keluarkan ikan tu pakai senduk sebab saya geli nak pegang ikan... kemudian saya masukkan ke dalam plastik, dan letakkan air, lepas tu ikatkan dengan getah. petang nanti balik keja nak pegi tanam ikan tu. ;(( nak tanam kat mana pun saya tak tau..


hmmm, nasib baik ikan laga comel tu hidup segar bugar lagi. saya rasa la kan, faktor ikan arowana tu mati sebab takde oksigen. nak kata tak bagi makan , itu macam tipu jer.. sebab sebelum saya masuk tidur, saya dah masukkan makanan dalam akuarium tu.. ok, sedih. malas nak cerita lagi. nak tumpu jaga ikan laga jelah lepas ni. 


p/s : semalam masa nak tidur siap wish gud nite kat ikan. maklumla,1st time bela ikan dalam hidup. ngehngehngeh. tuptup mati pullakkkk.. ;((

2 comments:

Eros Anwar said...

bg ikan mkn byk2 pun bleh mati jugak :P

haqqiem said...

xpe dh ade pengganti baru..turtle..heheh