Pages

Oh my! pucat gigi ai.

Salam ppl :)


Dulu bila tengok drama @ movie cerita seram, saya la juara, sebab saya tak tutup muka dengan bantal sikit pon macam yang kawan saya selalu buat. thehehe. sampaikan kawan saya tutup muka dengan bantal, dan tanya saya, apa yang terjadi dalam tv tu, dan saya boleh cerita sebijik sejibun apa yang berlaku dalam tv tu, even hantu tu tengah muncul dengan muka buruk gilerrr.  punyala berani time tu. berani  pun sebab ada orang duduk sebelah temankan. tapi sekarang...


tapi sekarang kan, sekarang........saya jadi takut sampai pucat gigi taw taw nak tengok drama seram ni. huwaaaahaha. asal ada cerita seram, opkos nak tengok. tapi bila part hantoo keluar, cepatcepat alih siaran! whatthechomellahkan. gedik habis.. kehkehkeh!! maybe sebab saya tinggal kat rumah sorang-sorang. tu yang jadi takuttt tu. padahal dalam hati nak tengok, nak tengokkkk. tapi tetiba jadi penakuttt yang amat. heheh. entah kemana perginya keberanian yang dulu. cey cey ceyy. keberanian katanyer. mengaku jerlah yang diri tu penakut *___*. muehehehe :D


tapi kan, taakut tu sekejap je. bila dah lepas sejam dua lepas tu, never nak ingat dah cerita hantohanto mengarut itu. hakhakahhak~ hebat kan sayeee :D. sila angguk dan cakap saya hebat sekarrrang. big LOL! :p



setakat hanto kak limah ni, sikit pun saya tak takottt. haa,cakap besar..cakap besarrrrr.  ;p


No comments: