Pages

I FEEL TOO CEKCIII = sexy

Salam ppl 


kejap je dah 8 hari kita berpuasa. tu kalau 8 hari la, kot kot korang ter makan ke, ter ape ape ke, never la nak cukup 8 hari kannn. 


ekceli ai nak meluahkan rasa penuh cekci yg terbit dalam diri ai sejak pagi semalam


hehe. ai ade jerawat kat pipi. sekali double pulak, kiri sebelah, kanan sebelah. memang rasa CEKCI sebab memang jarang jerawat nak hinggap kat pipi, slalu tu kat dagu ke, dahi ke. agaknya rahmat di bulan ramadhan kot. kot. :)


tu je la kot repekan ai pd hari isnin yg mulia ni. plus hari yg super mengantuk tuk tukkkk. mata macham kena gam dengan tahik mata. ok, bulan puasa kena kurangkan cakap benda benda lagha :) so, ai mengundur diri dolu.


wabillahitaufiqwalhidayah..







1 comment:

amir MartolaVesitus said...

ai..de jrawat pun cekci ke?