Pages

mak cik risau..mak cik risauuuu

salam ppl

ghase panas semacam lepas sahur ni, bila baca ada cerita cenggini. ai bukan la nak berpolitik, jauh sekali nak berkempen ke hape, ai cuma risau serisau risaunyerrrr.

ce bukak link ni malaysiakini ekceli bukan apa, ai risau lepas ni ape la yg jadi dengan negara kita. sesenang ABC je nak dapat taraf warganegara kat malaysia ni. apekah????? risau lepas ni makin banyak laaaaa kaum kaum tu kat negara kita ni..silap silap slang bercakap pun lepas ni dah tukar ke slang indon. "waduhhh, kok bisa gitu dong". hape tu? ai namoooo benda benda cenggini berlaku. no no noooooo..da lah kat tv asyik duk tayang sinetron ntah hape hape tu, walaupun dulu ai salah sorang peminat fanatik sinetron ni. tapi itu dulu, sekarang dah insaf, sekarang tengok nora elena aje. eh eh, lupa plak nora elena dah habis ;p

jadi, maka nya, ialah....... sape yg bertanggung jawab dlm hal ni?korang fikir la sendiri.




nota kaki : namo laaaa lepas nie malaysia nie dipenuhi dengan orang asing. ai dun like.

1 comment:

amir MartolaVesitus said...

pakcik pun tak tau le mende nih btui ke tak...pelik tul skrg nih,mcm2 ada...