Pages

raya! raya! raya~

salam ppl.

semalam ai soping barang rumah untuk rumah baru mak ai. memandangkan mak ai kat kampung ada buat rumah baru, maka nya nak lah deco deco sikit. maka ai terbeli lah lampu untuk rumah mak.

beli kat puchong je pun. penat meredah jem dari sg besi ke puchong, finally sampai jugak ke kedai lampu ittew. abang ai yg duk suruh pegi kedai tu, murah katenyewww. sekali pegi, terus mata duitan ni bertukar jadi bling bling. lip lap lip lap gituh. sebab bila dh duk kedai lampu, terus bajet terasa muka suci gituh, disimbah limpahan lelampu.

meh nak show off lampu raya mak ai. harap harap mak suka, bukan mak je, hope sume orang suka. namo la ade yg kutuk lampu ittew. hehe. penat tau ai beli, kalo ada yg kutuk, mau merajuk takmo makan nasik seminggu. ok, seminggu jek pun....



 ni lampu bila tak on suiz
tadaa.. ni la bila dh on suiz. siap bole pusing tau. okay, dh puas show off. ngeh3~

lampu ni ada 3 juntaian. wah, juntaian katanyewwwwww. ok, lampu da beli, so da bole raya sekarang. sedey ai tau, baju raya takde sepasang pon lagik, tapi lampu nie jugak yg ai beli. thehe. tapi takper, tema raya ai tahun ni, BATIK. tak kisah la, kain batik lepas mak ai ke, kain batik jawa ke, baju batik rasmi masa zaman sekolah dolu ke, sume bole. janji ada baju rayaa!~~*propa sangat okey!


2 comments:

aca6nisa said...

waahhhh..lawa lampuuuu...kalo raya ni pakai ken batik je tp duduk bawah lampu ni still nmpk glamer gitu :P

merahitujambu said...

cantiknya lampu..nk doodle free jom laaa

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/08/doodle-free-di-hari-raya.html