Pages

Asal malam je..?

Salam.


Aku nak meluahkan perasaan kat korang. sejak 2,3 hari nie, asal malam je, aku mula la pening, rasa sakit tekak ala-ala perit nak menelan gitu. seksa woii. aku telan panadol dua bijik, telan ubat batuk and then tido. gitu lah rutin aku sejak 2,3 hari ni. tak sempat nak tengok-tengok tv ker hape. yang pelik tu, time siang-siang hari aku segar bugar boleh melompat segala, tapi sampai jer dalam pukul 4, atau 5 petang, kepala aku dah mula berat gitu. apekah????  high blood kah?? tsskkk T__T


lepas tu pulak setiap malam je mesti aku nak mimpi. haih, aku jarang nak mimpi-mimpi time tido. ada sekali tu, aku nie terhilangkan kunci letter box aku. puas aku cari satu rumah, dalam beg, dalam poket suar, habis serata alam aku cari. TAPI hampaS. nan hado. aku pon lupa sesangat aku campak mana kunci yang kecik cinonet itu!! tup-tup pagi semalam aku boleh pulak mimpi kunci tu baekk punya ada dalam poket beg leoprad aku. bangun jerk tido, aku rasa macam real lak mimpi tu. sampai aku kompius, eh aku mimpi ker? ker betul?  mimpi ker? betul?? bangun jerk tido, terus aku melompat kat beg leopard aku, and lagi sekali aku hampaS, sebab aku jumpa kunci tu dalam mimpi saje. sedihh mak nyah!!


gitu lah .. aku rasa macam dah give up nak cari kunci letter box tu. bukan ape, sebenarnya posmen letak segala utility bill dalam box tu. dah tu kalau aku takde kunci box tu, macam mana aku nak resit and bayar bil?? dah la aku duduk sorang-sorang kat rumah nie, sekali kena potong api and air, menangis akuuu sensorang kat sini. so sebagai alternatif lain, tunggu weekend nie, aku nak kopakkan aje letter box tu. biar takde kunci. padan muka aku. tsssskkkk lagi sekali. T___T  ............bye!........

No comments: