Pages

KEMBALI PULANG



 Kembali Pulang




bintang terlihat terang

saat dirimu datang
cinta yang dulu hilang
kini kembali pulang

lihatlah dia mulai bernyanyi
coba merangkai mimpi
cinta yang dulu pergi
kini datang kembali

wajahmu mengingatku
dengan kekasihku dulu
wajahmu mengingatkanku
dengan masa laluku

kekasih yang dulu hilang
kini dia tlah kembali pulang
akan ku bawa dia terbang
damai bersama bintang

kekasih yang dulu hilang
kini dia tlah kembali pulang
betapa senang ku dendangkan
dan takkan ku lepaskan

wajahmu mengingatkanku
dengan kekasihku dulu
wajahmu mengingatkanku
dengan masa laluku..................................



Salam semua. mukaddimah lirik lagu pulak yer hari nie. eh eh lagu nie takde kena mengena dengan masa lalu ku. just suka sangat dengan lagu ni. rasa damai. feeling-feeling sambil buat kerja bila dengar lagu ni. 

bercerita pasal kekasih lama.. pernah jugak terfikir, kemana la agaknya kekasih-kekasih lama saya. haha. iyer, kadang-kadang teringat jugak la, tapi kebarangkalian nak teringat tu hanyalah 0.01%. hakhakhak. eh tapi kan.. kan.. kan....

cintha pertama memang selalunya sukar untuk dilupakan.
am i rite kawan-kawan?

or saya salah? oh saya rasa fakta itu betul.
sebab sampai sekarang saya masih ingatkan kekasih pertama aka 1st love saya. 
kenangan beb. mula-mula kenal cinta. hidup rasa seronok tak terkira.
lagi-lagi zaman budak-budak, memang kelakar la kalau nak diingatkan balik.
TAPI..

tapi..
tapi..
apa guna mengenang kisah lalu.
saya harus berpijak di bumi yang nyata.
tumpukan pada apa yang di depan mata.


satu perkara,
saya tak pernah simpan koleksi gambar-gambar "bekas kekasih".
kasihan kan?
hakhakhak


yang ada cuma gambar-gambar lama yang saya rindukan saat itu untuk berulang.


antaranya..
jeng...
jeng..
jeng............!!


gambar ni ambik dari fesbuk, kawan sekolah tag-tag ;p. saya yang hujung belah kanan. montel kan masa ni..hakhakhak~
OK, saya ialah si pemegang mashi maro yang besar gedabak itu. mashi maro tu pemberian "kekasih lama" saya. hakhakhak. cantik kan dorm kitorang dulu..;)
hakhakhak.. gelak guling-guling. malu seh tengok pic nie. tapi..tapi..tapi tetap nak tepek kat blog. muehehe. kenangan seyhh! ♥
yang paling kanan itu saya! besar gedabak kad, kami nak bagi kat cikgu. kretip tahap gaban time sekolah dulu.
ini gambar masa dah nak dekat habis sekolah. ok, time ni saya ialah pinjam baju melayu "bekas kekasih". ok, lempang T_T
yang ini gambar kenangan dengan ex housemate masa zaman kolej. rindu rinduuu rinduu kat semua. sayang korang.


ni semua ex housemate masa zaman kolej. rindu nak lepak dengan mereka-mereka. ;(


kenangan overnite @cherating with "apiz ayam" n my dear shark and sue.
@cherating. suka sangat buat "peace". erkk, apekah?
with ex-classmate. sorang dah kawin, tinggal lagi dua yang belum. ada sape-sape berminat tak? hakhakhak~
with bekas kekasih. hakhakhak. tipu! ini lan meletop. rakan baikbaik dan baikkk masa kolej dulu. miss u LAN! ♥

Saya diapit oleh jejaka-jejaka terhangat. :p


zaman dulu-dulu suka sangat mandi laut. biasa la, jakun. huhu.


OKEY, itu antara gambar-gambar zaman dulu-dulu. zaman tengah seronok bercinta, zaman tengah seronok berkawan dan melayan. hihih. jugak zaman nakal. TAPI tapiiii tapii sekarang dah tak nakal lagi ;p


sebelum tamatkan entry ni, korang tatap lah puas-puas wajah terbaru saya. hakhakhak~

cey..cey..ceyyyy ;p









No comments: