Pages

Nak pegi Cameron boleh tak?




Cameron Highland okeh, bukan Cameroon.. Dah lama gilerr tak jejak kaki kat Cameron. Paling last, masa sekolah teknik, masa tu Form 5 ( dah 7 tahun tuu), pergi sana sebab main Sofbol, wakil Daerah Lipis okeh!(Ko ada?) Hohoho! Lepas tu, never... Dah xpegi langsung.



Teringin pulak nak pegi Cameron. Paling best, kalau dapat pegi on birthday nanti. Siaplah encik boifren. Akan diusulkan. Paling teruja, sbb berangan nak petik stoberri. Lepas tu, makan stoberri tu dgn eskrim vanilla. Memang mengimbau kenangan, sbb masa pegi main sofbol dulu, cikgu sekolah yg ajar, mkn stoberri dgn eskrim vanilla. Sgt sedap okeh! Tak tipu!

Lepas tu, berangan lagi. Nak buat sesi gedik santai. Nak buat adegan photoshot kt tepi-tepi pokok teh (ala2 main nyorok-nyorok). Sbb apa nak buat mcm tu. Sebab seumur hidup tak pernah duduk sebelah pokok teh!Lol!(motif nak duduk sebelah pokok teh??)..Hohoho.

Okeh, doa2 lah semoga encik boifren sanggup bawak sy pegi Cameron. Urghh,kalau tak dapat pegi, memag sy merajuk lama-lama. Hohoho. Nak jugak pegi, sampai mimpi-mimpi tau.


Aiskrim Vanilla + Stoberri



Kek Stoberri yg macam SEDAP gilerr



Nak KEK macam ni masa bufday nanti boleh?




4 comments:

tuty latifah said...

nk itot.....

ctzainal said...

jum2.kite pegi jln2,petik stoberri =)

tuty latifah said...

x ganggu u dating ke..sat g kena jeling je ;p

ctzainal said...

hehehe,bulih, u tolong snap kan pic kami .kekeeke :D