Pages

Sangat bosan okeh!

Hadey, bosan gila. Itu je yang mampu sy ckp. Bukan apa, tak syok jugak duduk office xbuat apa2 kerja. Dah mcm takde hala tuju dah sy rasa. Dah bosan tgk fb, dah bosan tgk cite korea. Dah tak tahu apa nak buat. Tak kan nak pergi tido kat surau. Haishh, xpenah sy buat okehh(bajet pekerja contoh) Asyik tidur pun bosan jugak tau. Dah la malam tido, takkan la kat office pun nak tidur jugak lagi. .

Pastu, nak cite lagi ni, pasal fenomena MASA yg tersangat cepat berlalu. Cth : macam pelik sbb hari nie dah hari KHAMIS, padahal baru je rasa semalam hari Isnin. Adeh.. tak reti jugak nak explain, tp apa yg penting, mmg masa begitu cepat berlalu (ayat novel).


3 comments:

tuty latifah said...

tahap kebosanan yg dh x mampu d ungkapkn ngn kata2 ;p
dl ari2 miting..merungut juge..skrg..hamik ko..padan muka ngn kita ;p

ctzainal said...

bethul thu..padan muka kitewww
=(

tuty latifah said...

huhuhuuh....rs nk senteng dh ni ;p