Pages

tag tag

Adakah anda mempunyai lesen memandu?
ade3
*eksaited*

Bilakah anda mengambil lesen memandu?
lepas abih study.. taun 2008

Berapa lamakah pengalaman memandu anda?
masih dalam P. hehe.bulan 9 ni full ye

Pengalaman pahit ketika memandu?
setakat nie, belum ada. kalo tanak ade kenangan pahit bole? muehehe =p

Pengalaman manis?
erm, dapat drive kete sniri. suke arr. sebab b4 ni kalo bwk kete abg or kakak, dorang sure risau takut kete calar
(ceh,xyakin ngan aku ler tuu)

3 tabiat ketika memandu?
* aku suke melalak dalam kete, lagi2 kalo sorang2. kadang2 dgn tuty pon ok je.
* suke bawak laju ,ekceli bukan suke, otomatik tertekan minyak laju2.
(dah 4 kali kena saman speed trap)
* tak suka pakai seat belt
(leceh, tp ade polis br gelabah)

3 pantang time i memandu bila?
* bila ada kete ikut suke mencelah. suke suki dia je
* bila org nak kua masuk or brenti, xbagi signal
(org kulim salu buat nie,aku mmg pantang!)
* paling pantang rasa nak carut2 bila aku tgh drive kat highway atas lane kanan, kete blakang bimp lampu
(mcmana aku nak laju kalo kete depan aku selow??dan mcamane aku nak masuk lane tgh@kiri kalo xde space??bodow!!

I tag pada pemegang lesen kereta
* eja >
http://tutylatifah.blogspot.com/

No comments: