Pages

rimas!


huh!
rimas.

rimas bila jiran depan cube tekan keyboard seperti melepaskan geram!
geram kah dia??gaduh dgn boifren kah? atau mungkin sawan dia dtg menyerang!

saat menghayati bunyi keyboard hasil dari "tekanan" beliau
diri rasa rimas. mungkin terlalu rimas.
ingin rasanya menjerit.
tapi itu bukan aku
menjerit di dalam hati itu mungkin aku. ya, memang aku!

mungkin juga "cube" itu berhantu. (badi peninggalan ex housemate ku) LOL!
Mungkin? mungkin benar?
Haishh..
Rasa nak lempang-lempang.
Tapi itu bukan aku.
Lempang nyamuk laju-laju itu mungkin aku. ya, memang aku!

tengok tu
saat aku masih dgn omelan, si jiran makin menjadi-jadi
apa masalah beliau?
mungkinkah?
sedang berlatih ujian trengkas? iskk...
aku rimas.

rimas serimas-rimasnya.
aku doakan beliau mc esok dan kalau boleh, sila mc lama2. lagi bagus. tenang hidupku.

yaaa,beliau sudah bangun. lega. no more omelan. tunggu sehingga beliau kembali ke cube.
dan..

sila hayati "tekanan" beliau dgn campuran sejuta rasa geram, rimas, dan marah!

sabarlah wahai diri ;)

pesanan utk diri sendiri : sila bersabar, jgn sesekali bersikap seperti jiran, kelak dikatakan "annoying"

:)


2 comments:

tuty latifah said...

dia ingat dia sorang je b'emosi...klu ada kuasa dh lm aku sumpah dia jd katak berudu

Unknown said...

kejam jugak ko rupenye.hohooh~