Pages

aku suka pergi jusco beli sushi tapi aku benci beratur panjang


ya, aku suka pergi jusco! aku suka jusco nie bukan sebab ape sangat, sebab itu jer yang paling dekat dengan rumah aku. paling aku suka, part nak beli sushi. bila dah lalu depan jusco, aku terautomatic akan pegi tempat sushi. masuk jusco pon sematamata nak beli sushi sajerrrr..lalu kat tempat sushi tu, boleh buat aku menyanyi kejap bila dengar lagu jepun kat situ. terngiangngiang kat telinga aku nie, lagu kat tempat sushi tu. kekeke. chomel lagu tuuu, kalo korang tak caye, gi la dengar kat jusco!;p

tapi, satu hal yang menjengkelkan tentang jusco ialah...

hanya seketul dua jer kaunter bayaran yang buka walopun hari sabtu & ahad. what theeee?? agak terbelirat urat kaki aku nak beratur panjang & posing baek punyer sambil pegang bekas sushi. kadangkadang aku sampai malas nak gi beli sushi sebab kena beratur panjang! kesian kat aku wei..

tulah, saranan aku lah kan, kalau hari sabtu ahad tu, tolongtolonglah bukak lebih sikit kaunter bayaran tu .. ni tak, dah la kaunter bukak seketul dua jer, boleh pulak akak cashier tu duk bersembangsembang sambil bertepuk tampar. euuww, aku rasa macam nak soundsound jer. nasib la aku ada kesedaran sivik lagi. kalau aku jenis selamba badak, dah lama kena sembur.

ok la, petang ni balik keja aku nak gi jusco. harapharap semua kaunter bayaran bukak *HAHA, tu harapan aku la, tapi macam mustahil jerr an.




berlambak sushi yang sedapsedap & murah kat jusco. tak perlu sushi king yang mahal ittew okeh!! ;p

No comments: