Pages

curang itu indah?

lalala~~ *intro bila tengah happy!

sape setuju curang itu indah? HAHA. kalau diri sendiri yang mencurangi, memanglah INDAH jer dunia nie. ibarat ana yang punya! TAPI? bila kau dicurangi, tawu lah kau. menangis air mata darah pon belum tentu hati kau gumbira! miahahaha!

aku suka quotes tu, ni sume garagara dak fahmie punya entry. haha. baru aku sedar yang curang itu INDAH! BILA diri mencurangi, BUKAN bila dicurangi. =)

macammacam medium yang bole digunakan sebagai platform utk curang mencurangi. miahaha! antaranya, ni ape yang aku dah wat eksperimen la. kekeke!! antaranya yang glemer skrang nie, facebook. sebab facebook ada chatting, & ratarata semua orang pon ada fb sekarang nie. kadangkadang orang yang dah ada bini pon duk menggatal kat fb dengan pompuanpompuan muda! whattheheckklahkan!

aku kadangkadang teringin nak merasa kenikmatan curang nie sekali lagi. HAHA. tapi bila mengenangkan umur makin meningkat, aku stop kan dulu hasrat & niat murni aku tu. lain la masa umur 17,18 taun dulu, aku penah jugak la merasai nikmat kecurangan tu. miahahaha! seronokkkk kau! mane tak seronoknyer, bila sorang bz, yang lain ada. bila yang nie tak nak topupkan, yang tu boleh topupkan. bila yang tu pokai, yang sorang lagi adaaaa. HAHA. keji, memang keji. TAPi itu bukan pngalaman aku lah, itu pengalaman ORANG laen. miahahaha!

eh dah lah, aku nak stop dulu pasal entry curang murang nie. kang tak pasalpasal aku terjebak sekali lagi!! kesian boipren aku! muehehheehehe =)


nasib baik lah aku tak chantik!!

No comments: