Pages

Oh my gucci


okeh, hari nie last day bekerja untuk minggu ini. oh sangat happy plus melompatlompat. best oh wikend. orang gila saje yang tak suka wikend ;p tapi aku rasakan minggu nie cepat sangat berlalu, tuptup dah khamis, tuptup dah jumaat.


this weekend aku plan nak gi kenduri kawen kawan aku kat Cheras and aku officially dah decide nak pergi. bukan lah aku tak sabar sangat nak makan lauk kenduri. TAPI aku sebenarnya tak sabar nak jumpa kawankawan lama time sekolah teknik dulu. lama oh aku tak jumpa diorang. last, masa tahun 2008. masa tu aku join reunion kat midvalley. sekejap je pun aku join diorang sebab that time aku kena pergi intebiu kerja. sadis...

ok, so nak dijadikan cerita, esok aku jumpa diorang semua. nanti aku tempek gambar seketul dua. ok, challo :)




Pict nie masa tahun 2008, last aku join reunion budak teknik. muda remajhe bergetahgetah u. aww ;p



Selamat berweekend & selamat berkahwin pada bakalbakal pengantin yang bakal melangsungkan perkahwinan hujung minggu ni. & selamat semuanya *__*

Salam sayang,

4 comments:

cik helena said...

KITE ADE KENDURI KAWEN ESOK TAPI TAK DPT PERGI SEBAB KENE KEJE,BEST TAK?

Unknown said...

cik helena : oh kena kerja time weekend sangat TAK BEST! ;p
kasihan T__T

Unknown said...

aku da follow tu... hehehehhe... jangan lupa follow aku balik erk.... http://atehwildan.blogspot.com

hamzah ian said...

gua kahwin esok