Pages

DDR oh DDR


Selamat pagi!

Terdetik hati nak menulis entry pasal DDR. aku bukan nak cerita pasal filem 2 Alam dia yang 40juta tu. no.. no.. nooo... & aku tak nak pon cerita sebab aku rasa dah berlambak orang cerita pasal filem
meletop itu.

Sebenarnya ada sorang kawan aku dah monitor wall fesbuk DDR tu last week. kalau ada komen mengutuk fasal dia kat wall tu, tak sampai 3 second dah kena delete. laju kemain. tapi komen yang bestbest dia biar plak kat wall tu. bernas idea itu. ai loike it bebeh!!

Pagi tadi plak ada member ofis aku bagi satu link fan page kat fesbuk. "
Kami Kena Block Dengan Datuk Dr Rozmey". terjah punya terjah, tetiba rasa nak gelak sorangsorang bila baca komen diorang & tengok fan photo tu. macam kesian jugak dengan DDR tu... tapi........ miahahaha. tapi apa ye. tapi ada baiknya korang layan gambar kat bawah nie. tapi aku tak ambil semua la. sebab aku kesian. tapi..? haih banyak nya tapi!









Aku cuma ushar mana yang patot. yang tak patot pon aku ushar juge. muehehe. boleh la aku jadikan ia sebagai terapi jiwa & boleh kembalikan hilai tawa kak ponti aku yang dah lama tak kedengaran sejak aku tensen dengan kerja kat opis nie. terima kasih DDR kerana menceriakan harihari ku. ^__^

p/s: aku kesian jugak bila DDR diperlakukan sedemikian ghupe. tapi ada sebab kenapa & mengapa beliau diperlakukan sedemikian ghupe. sob..sob.. T__T


1 comment:

Syed Nizam Syed Omar said...

hehehe..jangan kutuk lebih2 ye...hehehe