Pages

darah naik 100 peratus!

salam

semalam, aku nak balik ke kulim. tapi singgah k.lipis dulu. lepak berek polis kejap, kemudian gerak balik kulim. baru jer 2,3 minit gerak dari ipd lipis, ada pulak kete neo oren (aku kenal sangat driver tu, seorang pompuan, tapi aku tak pernah sembang n lepak sekali), duk menhanjing hanjing ekzos sambil potong kereta aku. yaa, sesungguhnya kereta yang pompuan tu bawak hanyalah kereta yang dikongsi bayar bersama boifren nya. sedar la sikit ekzos tu pon pinjam dari boifren aku, tuptup kau nak menghanjing pulakkk kan. ekzos tu pon tak bayar lagi an. tak malu ke wei?

yang aku geram, ape masalah dia ntah duk potong kereta aku sambil menhanjing hanjing macam hanjing! kalau ye pon kau nak potong kereta aku, gi la potong. tapi ape motif kau tah nak hanjing hanjing lak an. kau pikir kau polis aku heran? silapsilap gaji aku lagi banyak dari kau la! bukan nak berlagak ker, nak takbur jauh sekali lah. setakat neo oren kau tuh? sikit aku tak heran! dengan sport light tercabut sebelah! buat malu jer. silapsilap kena gelak jer.

aku memang panas hati bila ingat balik pasal hal semalam. ape masalah entah kau dengan aku. aku tak kenal kau, tapi kau macam tu pulak dengan aku. maybe sebab boifren kau baik dengan boifren aku, & kau selalu melepak dengan boifren aku kat lipis an. kau bajet bagus sebab kau polis! haktuih!!

*aku benci lady driver noe oren itu!!!!




**************entry yang penuh kekusutan, kedendaman & ketidakpuasanhati. dalam hati aku semalam hanya doakan yang 'BAIKBAIK' saja buat kau wahai pompuan**************************


1 comment:

Tuan Din said...

Dia nak kawan ngan awaklah tu.. tapi tak tau nak mula camana...