Pages

sesi remove meremove

ya,ittew dia,entry panas kali ni..

ada orang kata, sy kaki remove friends list dr fb.
hurm, saya pun tak pasti, habit ke,atau memang saya suka bab remove meremove. sebenarnya tak suka sgt laa, tp dah dasar perangai!

masa mula-mula berjinak dgn aktiviti remove meremove ni, ada lah sekutil dua kekesalan dalam diri tu terbit sebab ter remove friend dr kalangan rakan-rakan opis. masa tu, kekesalan tu memang meng "down" kan diri utk seketika waktu. tapi, bila kawan-kawan opis dah mula OK dan tak kecil hati
( saya mintak maap ye kawan-kawan), saya dah serik nak remove mereka dr friend list.saya dah insaf, dan menganggap mereka-mereka semua rakan baik saya
( walaupun ada dikalangan mereka-mereka yg tak pernah bertegur sapa dgn saya). seriusly saya sendiri tak tau kenapa la gatal sgt tangan nak remove org masa tu, sampaikan member-member opis pun saya pegi bantai remove. kejam!.saya memang macam ni, dah buat, baru nak menyesal. ( haa,ni lagi 1 perangai jijik yg ada dlm diri saya!)

tapi,sekarang, hati saya rasa nak remove friend dr fb.membuak-buak. rasa teruja yang lain macam. sebab saya semak tengok friend list saya dah cecah 587 orang!
padahal bukan semua saya kenal.

but for now, saya hanya akan remove insan-insan yg saya tak pernah kenal. bukan lah saya anti sosial ataupun bajet-bajet suci gittew, cuma rasa malas. kadang-kadang, saya yang add mereka-mereka tu, mungkin sebab profile pict mereka-mereka itu comel, lalu menggerakkan naluri saya utk add mereka-mereka itu. salah saya jugak kan. thehehe..so tunggu ye,kejap lagi, saya nak pastikan mana-mana insan yg saya tak kenal, tak kira la, artis ke ( kadang-kadang saya suka add artis),pun akan saya remove(kecuali shahir af8!, itu kekasih nombor dua, selepas asnawi!).


Rayulah aku,dan aku mungkin tak mempercayaimu. Kritiklah aku, dan mungkin aku tak menyukaimu. Acuhkan aku, dan mungkin aku tak memaafkanmu. Semangatilah aku, dan mungkin aku tak kan melupakanmu. *takde kena mengena dgn entry ittew ye kawan-kawan.


sekian, daa~




1 comment:

tuty latifah said...

comey la tuty latifah tu..kim slm ye ;p